KkubraOz merhaba. Ben de üç hafta önce düşük yaptım. Şimdi doktordan geliyorum. Genetik testi önceden yaptırmıştım, bir şey çıkmamıştı. Pıhtılaşma testi ve bazı hormon testleri istedi, onları yaptırdım. Sperm testi verilecek bayramdan sonra. Adet sonrası ben de ilaçlı rahim filmi çektireceğim. Bakalım bu kez nasıl ilerleyecek süreç.