Mnevvr53 30 haftaligiz idrarimi yaptiktan sonra pecetede hafif kan parcasi vardi cok kucuk minnak korkmaliniyim eşim tekrar gelirse saglik ocagini ararsin dedi .?
Bebebebe Mnevvr53 doktora gitmek de yasak değil tabiiki sağlık sonuçta bence bidaha gelirse gitmelisin
Mnevvr53 Merve_Sa köydeyim cevirme var nasil yapmaliyim ay esimde hic orali degil kendini yorma diye tutturmus
Deletedmom23234 Mnevvr53 Gebelikte miktarı ne kadar olursa olsun kanama gelmesi hiç normal değil. Çok acil doktora gitmeniz gerekiyor, en olmadı sağlık ocağına gidin de oradan hastaneye yönlendirirler
Merve_Sa Mnevvr53 durumunu anlatırsan bi sorun olmaz ben yasaklarda çok gittim gecenin bi yarısı hamile olduğumu söyleyip benimde çok kanamam gelmişti 20 li haftalardan sonra
Mnevvr53 Deletedmom23234 kanama degil , parca kucuk birsey , akintim var ama kanli akinti vs kanamam yok saglik ocaginla konustum tekrar olursa mutlaka doktoruna git dediler
Mnevvr53 Senatuna71 ikinci gebeligim nisan olsaydi subuksu olurdu bu subuksu degildi adet olurken kucuk kucuk oarcalar gelirya benimkide öyleydi kucuktu saglik ocaginla konustu. Tekrar olursa doktra git dedi