13+4 ile dün cinsiyetimizi öğrendik 🥰 ben hep kız hissediyordum, kız olacak diyordum hatta rüyalarımda bile kız olacağını görüyordum ama dün bir sürprizle erkek bebeğimiz olacağını öğrendik 😇 ve ben sürekli ekşi şeyler yiyordum tatlı ve çikolata asla canım istemiyordu ve yiyemiyordum belki de bununda sebebiyle kız bekliyordum ama erkek gelecek Allah’ın izniyle 😇 bu mutlu haberi sizlerle de paylaşmak istedim..🥰