Meral_Meliha bütçe imkan meselesi tabii ki. Bizim evimizde yerimiz yok mesela. Biz yapmadık. Taşınma planımız var tabi, geçeceğimiz evde yapacağız. Ama o zamana kadar bir beşik aldım, dolabımda da yer açtım bebeğime. Taşınma durumunu da 6 aydan sonra düşüneceğiz. Zaten 9 aya kadar yanımda tutarım sonra o beşikler de kısa gelecek. Odasını yapıp güzel korunaklı bir yatağa geçiririm diye düşünüyorum.