Kader112 Merhaba kızlar, Puset örtüsü almayı düşünüyorum. 1 adet yeterli mi? Siz aldınız mı yaptırdınız mı, nereden aldınız 😊
Krizantem_ Kader112 Ben trendyol dan aldım 1 tane, gerekirse müslin de atarım 1 tane yeter diye düşünüyorum kimi almıyor muslin atıyor.
Taze_gebe Kader112 ben almadım düşünmüyorum müslinleri çok seviyorum bi sürü aldım onları kullanırım ama hevesiniz varsa örtüler de çok güzel
Alpaserdu Kader112 arkadaşım ayscolletiondan almış çok beğenmiş bende ordan yaptırıcam fiyatları uygun geldi
Balonnnnn Kader112 ben müslün örteceğim hastaneden çıkarken sonra zaten kullanmama gerek kalmayacak yaz geliyor arabanın siperliği var zaten puset bebek arabasına takılıyor ya. Kışa da büyümüş olacak benim için gerek yok almayı düşünmüyorum o yüzden.
Aysenurba Ben kendim dikiyorum canim yaptigim herkes de kullanışlı olduğunu söylüyor sira kendim de insAllah😊 muslin de güzel oluyor pamuklu kumasta