DidemVadatAkku normalde de tansiyonum hep 10/6 dır ama ilk kez tansiyon düşüklüğü yaşadığım için hemen arkasından da ilk kez bu kadar hareket ettiği için korktum açıkcası bi sıkıntısımı var içerde diye. Çok ısrarlı ve aralıksız hareket etti bütün gecee