Mavi34 Banubzkrt hayırlı ve sağlıklı evlat olsun insallah bende 12+2 deyim bugün kontrolüm var ama bakalım belli olurmu cinsiyet
Banubzkrt Mavi34 perinatolojiye gittim ben 2′li test için gitmiştim orada söyledi ama net değil bakalım kimler tahmin edicek 😍