BURCUGLC Ultrasonda çıkan hafta doğrudur çünkü bazen geç döllenme olabiliyor , doktorun 4 hafta dediyse öyledir canım, 2 hafta önde yada geride olması herkesin başına gelebiliyor , ayrıca 4 hafta çok çok erken daha bebişi görmek için ben bile ultrasona göre 8 haftada bebeği gördüm ve kalp atışlarını dinledim, daha erken olabilir hemen evham yapma derim az daha sabret sıkma canını🥺