Zaea 38+3günlük hamileyim bugün nts de sancim cıktı ve 1 cm açılma varmış sizce doğum yakinmi benim gibi olup yatış yapan oldumu acaba???
miraninannesi1 Zaea 39+5 de 3 cm açılmam varmış sancım yoktu karnında sertleşme vardı yatışım yapılmıştı
Birminikprensesinannesi Zaea benim 38+1 de 2 3 cm kadar açılma vardı yatışım yapıldı. Ama sancı da açılma da devam etmedi. 39+3 oldu bekliyoruz.
Fatma12345 Zaea bende sizinle aynı durumdayım 1 santim açikligim var nst de sancım çıkıyordu hafta olarak ta daha yeni 36 haftalık olduk doktor heran hazırlıklı ol dedi bugün yarın da olabilir dedi 1 hafta 10 sonrada olabilir dedi