34 hafta 2 gunluk hamileyim nst de cok ufak minik minik sancim cikti doktorum serum onerdi 1000 mg taktir gel tekrar nst ye baglayalim dedi fakat nst hemsiresi bu minik sancilar problem degil demisti doktorumsa onleyelim ki sancilar buyumesin dedi ben ac gelmıstım kan verecektim kansizlik oldugu icin ilk olarak kan aldirdim suan yemek yiyip serum taktirsam olurmu dedim cunku acim doktor olur dedi ama hemsire bence serum diyurur gerek yok dedi fakat ben yiyecegim yasayan oldumu aranizda serumun e bebege zarari varmidir