Bugün Çanakkale’de Serhat çeliker doktora gittim. İyi doktor vs vs söylediler öve öve bitiremedi kimse ay gitmez olaydım insan yerine koyulup yüzüme bile bakmadı adam. Bişey sorabilir miyim dedim, tınlamadı bile benim.
bilmiyorum benim randevu saaatim 4 dü
ya sabahtan beri bıktı insanlardan yada böyle
eğer böyle birisi ise aşırı itici aşırı insana negatif enerji veren bir doktor #çanakkaledoktorları