Metehan_ve_annesi youtube’da hem yeni Anne hem yenidoğan hemşiresi olan Aybüke Derin doğal zeytinyağı öneriyor. Diğer videoları da çok güzel,faydalı. İzlemenizi tavsye ederim🌼
drn05 Snemarl tabiki öyledir. Ben daha dogum yapmadım şuann sarı kabuk şeklinde yara oluştu o yüzden sürüyorum daha çok
drn05 Mrvweeeeee bencede etmezde şuan hafif sarı kabuklu yara var neden bilmiyorum göğüs ucum çok sert o yüzden kullanıyorum
Egemenim64 Azra31 Ben almafım henüz ama arkadaşım o gümüş kapağın en iyisinden aldı doğumdan önce kullanmaya başladı hiç bi faydası olmadı ona sarı kantoron yağı ve avent göğüs kalkanı 1 hafrda geçirdi dedi bende kalkan var zaten ama kantoron yağı kullanmamıştım ilk bebeğim şimdi onu kullanıcam gümüş kapak bazılarına iyi geliyo bazılarına gelmiyo bence
hsny-58 Azra31 doğuma on gün kaldı, göğüs uçlarım kuruyup acımaya başlamıştı bir aydır. Gümüş kapak aldım üç gündür takıyorum yumuşacık oldu. Şiddetle tavsiye ediyorum, kreme falan boşuna para vermeyin
hsny-58 Azra31 trendyoldan aldım 3 günde geldi. https://ty.gl/mo7asx1l Fiyatı da uygun çok pahalı almaya gerek yok 👍🏻
bozkurt_19 Azra31 ben 12 gün önce doğum yaptm düzensiz kullanmama rağmen baya faydasını gördümm iyki almışım hiç yara olmadı çok şükür
Naimeismail001 Azra31 eğer hamileyken uçlarınız çatlak oluyorsa kullanın ben kullanmadım hamileyken doğumdan sonra kullandım çok çatladı kanadı benimkiler bu kremin çok faydasını gördüm tavsiye ederim