Mutluolmaliyim Sana şunu da önerebilirim. Bebek için bir şeyler yap. Maddi durumunu bilmiyorum ama mesela mum yapma kiti al, örgü biliyorsan bebeğe yelek ör, el becerin varsa süsler yapmaya çalış. Bebek için emek ver. Ben kokulu mum yapma kiti almıştım, bir de silikon tabancası süsleme malzemeleri gibi bir dünya ıvır zıvır almıştım. Tepsi süsledim, rengarenk mumlar yaptım. Çevreme dağıtıyorum şu anda. İlacı bıraktım ama ben çünkü tedavimin sonuydu zaten. Paxera kullanıyordum.
Bebek için hazırlık yapmak sana iyi gelebilir, 3 aydan sonra da ilaç için tekrar doktora başvur.