miskokulum1 benim de bazen 12/8 çıkıyor sınır olarak söylüyorlar hamilelik için . Üst sınır da 13/9 diyorlar doktora ben sormuştum ne zaman gelmeliyim normal değeri kaç diye bana bunu demişti 13/9 çıkınca gebelik zehirlenmesi var mı diye bakmıştı beni iki kere doktora sağlık ocağı yönlendirdi tansiyon yüksek diye. Tuzu azalt, hamurişini bırak , kızartmayı da hareketi arttır demişti doktorum bana.kiloya dikkat etmek gerek. Bide tabi stres belki tuzdan hamurişinden daha etkili oluyordur bende en azından öyle az bi strese gireyim sinirleneyim yükselebiliyor. Bana stresten kaynaklanıyor diye her zaman yükselmiyor diye ilaç yazmadı ama ben yine her ihtimale karşı limon yiyorum arada aklıma geldikçe. Çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız.