Merhaba anneler anne adayları..
Biz 20 haftalık olduk yolu yarıladık çok şükür 🙏🏼
Erkek bebeğim olacak ve belirtileri ise;
mide bulantım 3 kez anca olmuştur o da sabah uyandığımızda olan mide suyunun gelmesine sebep verenlerden olmuştu o da ilk zamanlarda idi.
onun dışında 10-14 haftalarda çok fazla mide kramplarım olmuştu.
bir de aşırı derecede canım tuzlu şeyler istiyordu turşu,yeşil zeytin ve peynir yedim sürekli yani hurafeler bende tutmadı 😃