Dün hastanelik oldum. Anca biraz düzeldim. Günlerdir mahvoldum ne prilam ne zofer etki etmiyor, sürekli hastaneye gitme düşğncesi de psikolojimi bozuyor. Çözüm bulabilen var mı arkadaşlar. Gerçekten keşke ölseydim dedim bu sabah. Canımdan can gitti çok bunaldım