Zafsim0801 bence ebeyi dinleyin belki de bebeğin ağlama sebebi farklı olabilir. Zaten doydugunun en net göstergesi tartidaki rakam. Hem mama hem meme ile giden bir anne için standart bir mama miktarı olamaz çünkü hergun her öğünde aynı miktar süt olmuyor sonucta ben sadece emzirdim ama bir gün 5 kere emerdi başka gün 7-8 kere. Bence siz bir doktora danışın. İnşallah bol bol emer emmese bile öncelik sağlıkla büyümesi 🌸🌸🌸