Baharszr Merhaba arkadaşlar 12+5 haftalık hamileyim fakat dün kahverengi lekelenme oldum sizce bu normal midir ?
Dilekcnkn Baharszr Canım buradan bizim birşey söylememiz doğru olmaz belki bende normal olan bir durum sende olmayabilir doktorunu ara olmazsa hastahaneye bir git gebelikte hiç bir kanama normal sayılmaz en azından sebebini bilmeyene kadar ☺️
Petyynut Baharszr merhabalar doktorunuzla iletişime geçin mutlaka ya da direkt kontrole gidin içiniz rahat etsin. Bu tip durumlarda tedbir için iğne, ilaç başlıyor doktorlar ve akıntı çoğunlukla kesiliyor
Kdrgmz Acile gidin en azından gebelikte kanama normal kabul edilmez hiç bir zaman haftanızda ilerlemiş ihmal etmeyin belki küçük birşeydir ama yinede belli olmaz