142 çıktı benim de 🧐 140 sınırmıs doktorlara göre fakat anlamadıgım seker yüklemesi yapmadık kahvaltı ettik ğstelik ufak bir parça ramazan pidesi, ve yulaf ezmesine biraz kuru meyve karıstırmıstım 😏
doktor dğn suyun artmıs seker takibi yap dedi yoksa ben sağlıklı beslenşyorum sanıyordum