Ben terazi burcuyum. Burcum diye söylemeyeyim ama gerçekten iyi ki bu burç insanıyım diyorum :) Ilımlıyızdır, anlyışlıyızdır, dost canlısıyız, giyip süslenmeyi güzel görünmeyi severiz, ailemize evimize düşkünüzdür, duygusal cabuk kırılan yapımız vardır. Kötü olarak net kararlarımız olmaz bir öyle bie böyle düşünebiliyoruz. Kararsız bir yapımız var. İçiniz rahat olsun kızınızın cok güzel nazlı bir burcu olacak :))