Muratnannesi Humasumeyye korkma bebeğine kavuşacaksın kokısınu duyacaksın. Nst de sancı çıkmazsa normal doğum istiyorsan suni sancı verirler, yada sezeryana alırlar. Bu haftadan sonra sıkı takip gerekli mekonyum yutabiliyor bebek
Busra_0738 Humasumeyye aynı ben 🙈 inşallah hızlı bir süreç olur suni ile dogum yaparsın büyük ihtimalle
Moli Humasumeyye Humasumeyye 40+2yim bende çok korkuyorum pazartesi suni sancıyla dogumu baslatacak doktorum suni sancıyı kime söylesem çok kötü diyor kendimi hic iyi hissetmiyorum ilk dogumum normal kendi sancımla baslamıstı ne yapacagız kızlar😔😔
Nuraykrk Humasumeyye Valla Meryem Ana otu vardı güya sancım olunca suya koyacaktım koydum ara ara yudum yudum suyunu içiyorum ev dubleks sürekli inip çıkıyorum e bide oğlan var hiç durmuyorum inşallah son umudum bu gece 😅😅
Humasumeyye Moli evet insanlara suni deyince yüzlerini ekşitiyorlar umarım hızlı bi süreç olur hatta hiç gerek kalmaz