Busra_0738 Bugün tam 38. Haftamızdayız kasık ve bel ağrıları 3 4 gündür devam ediyor ondan önemlisi ödem ayaklarım davul gibi kendimi taşıyamıyorum artık gelsin istiyorum 🙂😒
SutlacimiYedimmiBen Busra_0738 bnde dogurmak istiyorum 38+4 tam 9ayimiz doldu ama bnm oglanin keyfi yerinde
Busra_0738 badehandeyldz inşallah ya vallahi yürüyemez oldum 😂 ayaklarım 3 katı normalinkinden cok rahatsız ediyor 😂🙈
badehandeyldz Busra_0738 normal doğurmadım keşke şunu bunu yap açılma için desem nafile ama ben aktiftim doğumdan sonrada çabuk kilo verdim yatınca her yerim ağrırdı 😄
Busra_0738 Sevii benim 1 haftadır falan kasık bel agrım varda dahası yok onlarda dayanılmayacak gibi degil bazen rahme de basınç yapıyor sıpa🙂
Sevii Busra_0738 ah ah bende o da yok malesef tum agrilarim sikayetlerim gecti ne hikmettir anlamadim😃 hic dogum yapicam gibi hissetmiyorum🙈 insallah haftasini gecmez die niyet ediyorum
Busra_0738 badehandeyldz yani bende hareket halindeyim sürekli ev işi falan bitmiyor bide evim son kat 3.kat günde inip Cıkıyorum ama 🤷♀️ bakalım bekliycez illaki dogucak ama işte son haftayada kalsın istemiyorum 😂
Busra_0738 SutlacimiYedimmiBen hadi ya benim ilk 40+5 oda doktor artık dogur dedi 😂buda 38 baskı belirti bişeyler var ama yetmiyor gelmesi için 😂
Busra_0738 Sevii 🙂🙂 kıza da erken gelir derler demekki herkeste aynı degil değişiyor 🙂 sağlıklı olsunlar da