alimveannesi Kizlar hastane odasi suslerini kendileri yapanlar varmi bende kendim yapmak istiyorum taki yastigi isimlik vs seyler bu konuda yardimlasalim istiyorumki ona gore malzeme alayim. instagramdan gorusebiliriz fikirleriniz benim icin onemli😊
Zee88 alimveannesi ben yapmıştım ilk bebeğimde ve birkaç tanıdığa bir sayfam var hatta ordan beğendiğin olursa fikir verebilirim. https://www.instagram.com/duslerorganizasyon
Derinnnn Bende son zamana kadar hastane odasını süslemeyi düşünüyordum eminönünde gittim baktım fikir edindim araştırdım bir süre geçtikten sonra vazgeçtim fotoğraf çekimi yaptırıcam bu benim icin daha önemli kapı süsü, anne bebek yatak cibinligi yada bebek yatak eteği yapicam tülden kendim yapicam hazırları gereksiz pahalı ve yapilisida kolay internetten bakıyorum yapılışı icin onun haricinde hastane serbet veriyor birde çikolata alicam. Hediyelik vs masa süslemeyi evde yapicam görmeye gelen ve mevlud yapana kadar bi süre kalsin hastane odasında 1 yada 2 gün kalacağına tabi senin fikrin ama belki fikir edinirsin sende 😊