Dilek0809 strese girmeyin ben Salih beyin cerrahisi iyi diye gidiyordum yoksa ilgisinden memnun değildim ilgisizliğinden daha doğrusu maşallah zorluya gidicem favorilerde ikisi yer alıyor genelde maşallah bey ve Salih bey maşallah beyin kapisinda nst var girerken hastalarla konuşmasına şahit oldum sıcak kanlı ve ilgili davranıyor hastası da baya çok