Seyma46-46 Annesiyimmm Şuan Maraş’ta değilim ama görümcem ve eltim doğumda ona gitmişti çok övüyorlardı çok ilgili alakalı bir doktor diye.
Kbr_46 Annesiyimmm benim 3 yıl önce ki doğum yaptım doktor cok ilğili ve iyi bir doktor Alper turul markasi de
Annesiyimmm Seyma46-46 ben bugün ilk defa gittim çok ilgili bı doktor ama sezeryan konusunda nasıl merak ediyorum
Kbr_46 Annesiyimmm benim ikiside sezeryan oldu ilkini cocuk hastanesin de yaptım hiç memnun kalmadım ikinçisinde Alper turul girdi sezeryanıma cok iyi geçti sezaryanım da ben memnun kaldım yine gidecem Allah kısmet ederse Alper turul la
Annesiyimmm Evet markası Hastanesi’nde bende bugün ilk defa gittim 33+5 günlük hamileyim çok memnun kaldım
Zehraarya Annesiyimmm benim 3 bebeğim olacak doğumlarım normal oluyor benim inşallah 🤲 buda normal olur evet doktor çok iyi ve ilgili
MuhendisHanim Annesiyimmm Maraşa hastahaneye gidiyorum ama doktor ve o hastahaneye değil. Akademi Sular’a gidiyorum.