Adaa8905 Kizlar fitilden sonra çok yoğun beyaz akıntım aoluyor sanki fitil eriyip de geri çıkıyor gibi sizde nasıl oluyor
whitedream Adaa8905 geri gelirmiş sorduydum doktora canım normal bişi fazlası çıkıyo yatarken koysam da sabaha geri geliyo
Harryer34 Buusraa16 bende saat 11 gibi yaptım biraz önce baktıgımda iç camasırıma aktığı gördüm normalmi
Seda_inan Ben ağızdan alıyorum bende de aynı durum oluyor ilacı kullanmadığım zaman olmuyor ama ilaç aldığım zaman beyaz akıntım oluyor
Dry34 Bu fitil dediğinz şey hap olanı değil mi ? Bende kullanıyorum doktorum ister fitil ister hap gibi kullan dedi ben hap olarak kullanıyorum , biraz akıntı yapıyp hafif ama
Dry34 Adaa8905 siz fitil olarak kullandığınız için akmiştir , ben yutuyorum . Siz kullanın sonradan ayaklarını yüksek tutun beliniz altına yastık koyun akmasın
Dilay24 Merhabalar, bende kullandım bu fitili. Fitil konduktan sonra, 2 saat yatabiliyorsanız yatın. Uzanmadığınızda fitil geriye geliyor.
Dilay24 Adaa8905 ben 5.haftadan 12. Haftaya kadar kullandım fitili. Biraz geç eriyor o yüzden uzanmanız gerekiyor akmaması için.
yamacinannesii Candanesra ben yatarken yapıyorum itebildiğim kadar itiyorum öyle akıntı daha az oluyo
Adaa8905 yamacinannesii Sabah akşam yapcam canım sabah kalkınca yaptım ayakta durdum o yüzden çıktı demekki akşamda yatmadan önce yaparım
yamacinannesii Adaa8905 yani sen yapma yine ama benim doktorum da sabah akşam dedi ama ben sadece akşam alıyorum sabah ise çok erken kalktığım için ilacı maalesef kullanamıyorum
Adaa8905 whitedream Anladım canım yeteri kadar kalsın da fazlası çıkarsa çıksın ödüm kopuyor valla bişey olacak diye