tkirlay Kızlar selamlar malum koronodan dolayı gelen giden olamıcak ama en azından çikolata yaptırmak istiyorum siz yaptırdınız mı fikir verebilir misiniz? Çikolataların çoğu margarin gibi güzel bi tadı olsun istiyorum 🤗
merweeilbey1 tkirlay ben yaptırdım kimse gelmiycek ama kendi ailemden illaki gelen olur (teyzem halam yengem) başka misafir kabul etmem zaten kahveli çikolata yaptırdım 50 tane yeterli diye 50 adet yaptırdım
irorkay tkirlay ben de yaptıracağım 50 adetlik. İçimde de kalmasın en azından. Gelenler az da olsa olacaktır. Onlar yer en kötü biz yeriz 🤣
ideemirel tkirlay yaptırmak çok istiyorsaniz çikolata yerine anahtarlık bileklik gibi şeyleri daha uygun görüyorum süs eşyası yiyecek ya bı kenara atılacak ya kaybolup gidecek. Ben olsam bileklik yaptırıp gerçekten değer verip takacak kişilere verirdim. İlerde büyüyünce kızım bile takar belki 😂🤭