Merhaba hanımlar, 2 haftadır bebegin suyu az. Dun sancim geldi 35 haftaligim yatis yapıldı. Bebek daha küçük diye ciğer geliştirici igne yapıldı ve dogumu 2 büyük serumla durdurdular. Ciğer geliştiricinin etkisi 24 satmış, yarına kadar bekleyeceğiz dedi doktor. Eger rahimde acilma ya da yumuşama varsa suni sanci vereceğiz ama yoksa sezaryan olacakmışım. Su azlığından dolayı erken doğan bebisleriniz var mı
Yoğun bakımda kaldı mı :( dün ölçümde 2800dü bugün 2500 müş kilosu :( düşüyor mu böyle anlamadım 😔