KZeynepk gittim canım hatta devlet hastanesine gittim kendı doktorum yokmuş suan.
enfeksiyondan kaynaklanmış. İdrar, kan tahlili aldılar sonra dogum haneye cıkardılar. Acılma varmı kontrol ettiler bir de nts ye bağladılar şükür bi skıntı yok sadece enfeksiyon var ama müthis agrıyo hala.
sen gittin mi canım