Cangulsen Kızlar merhaba. Ben 7+6 dayım bugün. İlk hamileligimi öğrendiğimde erkek hissediyordum. Ama şuan erkeği içim kabul etmiyor ve hep meyve türü eksi şeyler canım istiyor. Bir fikri olan varmi yada aynı durumu yaşayıp doğum yapanlar??
arzubldk Cangulsen valla ben en başından beri tatlı tuzlu ekşi hepsini yedim inanma onlara erkek çıktı benimki etrafımdaki herkes kız bu kesin falan dediler o kadar ınandırmıştım kendimi kız diye ama yediklerinle hiç alakası olmuyor 😂😂
Gokce_21 Cangulsen bnde 16 haftalık hamıleyım ve asla tatlı yıyemıyorum.tatlı olan hc bıseyı yıyemıyorum.ekşi tuzlu şeyler yıyorum ve cinsiyetimiz erkekmiş🥰