Tubad MinikkMucizem kalp atışını duyduktan sonra bebeğinin ultrasonu ile gidip kayıt açtırıyorsun canım
Deletedmom35 MinikkMucizem hastane sağlık ocağına gebeliğini bildiriyor ve genelde sağlık ocağı sizi arayıp çağırıyor takibinizi yapıyor
Tubasim MinikkMucizem beni sağlık ocağı geçen hafta birkaç kere aradı, artık daha fazla aramasınlar diye bugün gittim kan aldılar
Ezgietinta Ben 8.haftada gittim ama zaten hastaneden bize bildirim gelmişti dedi kadın. Hatta gittiğim hastaneye doktora kadar söyledi. 22.haftada tetanoz aşısı için arayacaktım sizi dedi
MinikkMucizem Tubasim sadece kan mi alıyorlar canım beni daha aramadilar ama daha keseyi göremedim o yuzden olabilir mi 4+4 göremedik 5+1 im su an muayene olunca keseyi görmek için 5+5 olcam ☺
Tubasim MinikkMucizem sadece kan aldılar, muhtemelen gittiğimiz hastane sağlık ocağına bildiriyor, ben keseyi gördükten sonra aradılar. Sizi de ararlar muhtemelen,bebeğin aşı takibini sağlık ocağı yapıyor diye biliyorum. Allah o günleri gösterirse 🙏🏻😍
MinikkMucizem Esracim bende keseyi cuma günü görürüm inşallah hemen giderim aç olmak şart mi giderken yoksa gün içinde gitsekte olur mu
Tubasim MinikkMucizem ben 5+2 de gördüm keseyi, Çarşamba günü tekrar gideceğim 6 haftalık olduk artık inşallah bebeği görebilirim,kalp atışı için erken diye biliyorum. Eğer karnınızdan görmese bile alttan bakıyor doktor
MinikkMucizem Tubasim bende 5+5 olcam inşallah keseyi görebilirim 5+5 de kalp atışını bile duyan varmış
Aybukealtintas MinikkMucizem hamile oldugunuzu ögrendiğiniz anda gidebilirsiniz, kendi hemşireniz zaten sadece form dolduruyor ve aşı için gün veriliyor 10 dk lık bir işiniz var😊istediğiniz zaman gidebilirsiniz