Elfsndkl Kızlar ben 31.haftama girdim . Yogaya başladım. Sizce erken mi başlamışım. Bi sıkıntı olur mu plates topuyla yapıyorum arada
milla-s Elfsndkl ben 16.haftamda başladım😅 doktorum artık yapabilirsin demişti ama daha erken başlayanlar bile var. Haftanıza uygun antrenmanları seçerseniz hiçbir sıkıntı olmaz bence.
Denedimyedimgezdim Elfsndkl doktorun bu haftaya kadar yapma demediyse geç bile 😬 12. Haftadan itibaren doktor da önerirse yapılması öneriliyor, hem de çok iyi geliyor. Son haftalarda haftana uygun olmasına dikkat edersen sorun olmaz 🤗