Sena33 Bende şuracıkta bekleyeyim 🥰 canım bende cıty hospitala gidiyorum ama şehir hastanesi ile ilgilide hem çok güzel hem çok olumsuz şeyler duyuyorum neye inanacağımı şaşırdım inanki
Ecemmmmmmmmm Sena33 ben takibimi forum yaşamda yapıyordum ama şehir hastanesinde çok daha iyi ilgilendiler çok memnun kaldım fakat doğum nasıl oluyor hiçbir bilgim yok sonuçta doğum da cok önemli