annelinkoo Miranannesi senin de bebek hareketli galiba 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Ben anlamıyorum ama benim bundan daha üstlerde tepecikler çıkmıştı sancı. Ağrın yok gibi duruyor az gibi ama 🤷🏼♀️
Miranannesi annelinkoo sancım var diye gittim sonuç için 2 saat beklettiler bi bakacaklardı altı üstü bende daha fazla duramadım evime geldim yatmaya nst çekilirken de sancı gelip gidiyordu
annelinkoo Miranannesi nst çekilirken ben de çok rahatsız oluyorum bugün bana da yine çekilcek o dediğim sancılar çıktığı için. Ama az gibi duruyo senin
Miranannesi annelinkoo bi an önce doğurmak istiyorum artık sabrım kalmadı 😀çok yaramaz durmuyor inşallah sağlıkla doğar minnaklar
annelinkoo Miranannesi Allah bi awazda kurtarsın canım 😄 inşAllah ben de şöyle bir iki hafta daha geçsin de öyle inşAllah 🙄🤲🏻
annelinkoo Miranannesi 10 dklık nst bu sıpa yüzünden 40 dkda çekildi yaramazlık maşl hepsinde mewcut 🤣