Ftm_08_61 Doktorum dediki plasenta önde eşi önde sezeryan yapabiliriz henüz 33 haftadayız bu durumunda olan varmı plasenta geri dönme şansı varmı
Rabismomm4 Ftm_08_61 sanmıyorum artık yukarı çıkmaz benimki 15 haftalıkken öğrendik 24 haftalıkken yukarı çıktı . bekli kenara çekilebilir biraz daha büyüyünce
Ozlem23 Ftm_08_61 benimkide önde ama bana bunun için sezeryan yaparız demedi acaba biraz daha asagıda olduğu için mi ki
gmzrk Ftm_08_61 benimki de önde ama sezeryanla alakası yok ki bunun rahim ağzında olunca sezeryana yönlendirilsiniz yanlış bilgi verilmiş. Gebelikte %60 ında önde tutunabilirmiş zaten sadece görüntü zor veriyor minişler
Ftm_08_61 Ozlem23 bilmiyorumki 34 haftada tekrar kontrol olcak egerki aşadaysa sıkı takibe alıncam ve sezeryan olcam bana öyle söylendi
Ftm_08_61 gmzrk cidi kanamalara yol açabiliyormuş falan denildi sezeryan bu yüzden öneriliyomuş bende bu konuya çok uzagım araştırıyorum
Nisammmm Ftm_08_61 benimkide öndeydi ama zorunlu sezeryan oldum bebeğin suyu az olduğu için. Doktorumda istersen normalde deneriz demisti
songul2135 Ftm_08_61 kardeşimin öndeydi zorunlu sezeryan oldu erken dönemde aldılar hatta çok iyi hastane seçmelisin biraz riskli çünkü
Ftm_08_61 songul2135 cidimisiniz geçmiş olsun şehir Hastanesine gidiyorum 34 haftada tekrar kesinleşecek hayırlısı olsun hep normal doğum hayali kurdum ama
Serapveminikleri Ftm_08_61 benimde öndeydi mormal doğumu etkiliyordu 16 da öğrendim 30 da çıktı çok şükür