Deniz-Hicabi2604 Hanımlar hem hamile olup hem böbrek taşı ağrısı çeken var mı? Parol dışında ilaç içmek yasak olduğundan hiç bir şey yapamıyorum ağrı gittikçe artıyor benim gibi olup ağrıyı hafifletebilen var mı acaba lütfen yardım edin 🙏
Kaderimm Deniz-Hicabi2604 cnm kaç haftalıksin ağrın artarsa doktora gitti bulantı başlıyor bı sure sonra
Esrakuku Deniz-Hicabi2604 12 haftamda 3 hafta boyunca cok şiddetli böbrek ağrısı cektim ve taşı düşürdüm kaç tane hastaneye gittiysem hiç bişey yapmadılar parolu bana sürekli iç demedi 2 günde bir içiyordum o ağrı cok kötü mevlam yardımcınız olsun
Deniz-Hicabi2604 Kaderimm 7. Haftam bulantı ilacı başlattı hocamız canım ama dün akşamdan sabaha kadar ne uyuttu ne yatırdı hastaneden arkadaşı aradım hamile olduğun için serum takarım ama ağrını kesebileceğini düşünmüyorum dedi daha önce 3 kere ameliyat oldum 😢😢
Kaderimm Deniz-Hicabi2604 Çok geçmiş olsun cnm bende 9haftalikken düşürdüm 3gun yattım hastanede iyikide yatmisim diyorum verilen serumlar ağrı kesiciler iyi geldi bol bol su önemli tabi suyu icincede kusuyor insan ama serum desteğiyle vücuda su ihtiyacı karşılanıyor . Eskina balıgi taşı var aktarlarda ondan kullanabilirsin yada yoğurdun üzerindeki suyu iç cnm Rabb’im tez zamanda şifa versin çok zor bı durum çok iyi anlıyorum seni ayaklarını sıcak tut çok hızlı olmamak kaydiyla hangi tarafindaysa ağrı elinin yan kısmıyla ara ara vur yada msj yap
Esrakuku Kaderimm siZi ne güzel yatırmışlar hastaneye beni hep eve yolladılar o ağrılr aklıma gelince amanınnn ne gece ne gündüzüm vardı ben de yogurtun suyunu cok içtim başka bişey kullanmadım o düşürmüş olabilir
Kaderimm Esrakuku Ağrıdan kasilmalardan kese kenarında kan birikmisti bende biraz fazla bagiriyodum 🙈korktulardami yatırdılar artık bilemedim . 20haftada bidaha çıktı az daha bebegimden oluyordum oyuzden ihmale gelmicek bı durum