findikkurdu2 Ben💃💃 ilk bebeğimde suni sancı ile doğdu yüksek ihtimal bu bebeğim de öyle olacak. Suni sancı sizin sancınızı tetikleyen birsey.. Yani almazsanız ve sancınız kendiliğinden gelse de ne siddette gelecekse, suni alınca da geleceği şiddet aynı🥰🥰 Kumi
seyhanmiray18 Kumi bende suni ile dogum yaptim kizim 2.5 yasinda smdi yine hamileyim ve ayni sekilde normal dogum istiyorum insallh 1 gun agri cekiyosun ama snra hepsini unutuyosun evet zor ama bitiyo sonucta .
NilGrl Kumi bende suni sancı ile doğurdum. Çatı muaynesinde yumuşama başlamıştı yola girmiş 2 gon sonra doğumu başlatalım dedi doktorum sabah 8 de gittim. 3 te doğurdum. Sancı açılmayla eş değer giden bir şey benim nst de sancım çıkıyordu ama hiç bir şey hissetmiyordum. Saat 12 de eşimle konuştum telefonda ara ara sancım geliyordu. Ebe kontrol ettiğinde 5 cm açıklık dedi. Film ondan sonra başlıyor. 6-7 cm açıklıkta iyice sancılarım başlamıştı. Aktif 2 buçuk saat falan sancı çektim. Bence suni sancının en büyük zorluğu nefes alacak zaman vermemesi. Ama gözünüzü korkutmayın derim. Bende eğer doğuramazsam sezeryan olurum diye düşünerek gittim valla. O kadar sezeryandan korkmama rağmen
Mores Kumi 40+6 gecesinde 5buçukta suyum geldi 1cm açıklık vardı nst de sancı görünüyordu ama hissetmiyordum. 9buçukta suni vermeye başladılar. 3dk da bir sancı geldi gerçekten dayanılmayacak gibiydi ama bele duşta sıcak su tutmak iyi geldi neredeyse hissetmiyordum.saat 12de açıklık 5-6 cm oldu. Epidural aldım öğlen 3te doğurdum.Zor muydu kesinlikle zor ama Allah dayanma gücü veriyor. En kötü dayanamazsan epidural var. gördüğüm kadarıyla hiç açıklık yokken verilen suni pek işe yaramıyor ama onun da istisnaları vardır tabiki
Kumi findikkurdu2 peki bunu kendiniz mi yorumluyorsunuz doktorunuzun size söylediği bir şey mi merak ettim
Edakuz58 Ilk hamileligimde suni verildi yeni dogum yaptm ikincimde fitille baslatldi bir tik daha rahatiydi
findikkurdu2 Kumi hayır doktorumun ısrarla söylediği bu ilk doğumda normalden farklı bir sancı cekecegim korkusu ile istemiyorum dediğimde doktorum böyle demişti şimdiki doktoruma aynısını söylüyor
g-s-asaf Bende suni sanciyla dogurdum ama cok zor bence hic kabul etmeyin rahimim hep yirtildu 27 saatte dogurdum simdi 2.ye hamileyim bunada suyu cok oldugu icin suni sanci verip dogumu baslaticaz dediler ama istemiyorum sezeryan daha iyi geliyor suni sanci cok kotu birsey