Kızlar 21 günlük oldu bebeğim. Dün kontrole götürdüm. Doktor artık geceleri sürekli uyandırıp beslemene gerekyok dedi. Kendisi ağlar zaten dedi. Ağlamazsa da uyanırıp 1 kere doyurman yeterli olur dedi? Ben 3 saat mantığıyla gidiyorum ona aşıştı çünkü 2 saat ona az geliyor. Gece 1 gece 4 sabah 7 gibi emziriyorum. Bu normal değil mi? Bir de 2 gündür sadece emiyor mama verirken uyuyor asla uyanmıyor. Normalde uyandırırdım ama uyanmıyor 2 gündür 1 saate geçmeden tekrar aranıyor az ama saat başı emmek istiyor normal mi? Gece emzirme saatlerim yeterli mi sizce??