Mathteacher Kızlar ramazan ayında test yapmak için yine sabah vaktini mi tercih ediyorsunuz malum sahura kalkıyoruz bol su içiyoruz idrarımızda gebelik belli olur mu ki o vakıtte lütfen bilen yuapan anneler yardım edin🤷♀️
Hafissee Mathteacher bir hafta gecikme ile yapılır net cıkar ben gec döllenme oldugum halde bir hafta gecikmeyle net cizgi cıktı ve sabah yapmadım aksam 9 gibiyfi 😁 bir hafta gecikmede her türlü cıkıyo zaten
ebrr1048 Mathteacher varsa hertürlü çıkıyor ben gece 12 de yaptım adetime 3 gün vardı çok çok silik bi çizgiyle öğrendim
BusraUras Mathteacher ben 5gün gecikme ile sabah ilk idrarımla yapmıştım. Ve çok net çıkmıştı 2 çizgi. İlk idrarla yapılması daha doğru sonuç veriyormuş.
Mathteacher Hafissee ben 7 ay önce doğum yaptım daha adet görmedim ama hamilelik belirtisi yaşıyorum ondan biraz korkuyorum ı