Kızlar 40+2 olduk ama hala gelen giden yok her gün 1 saat düzenli yürüyüş yapıyorum pilates yapıyorum ama gelmeyince gelmiyor gerçekten doktor iki günde bir kontrole çağırıyor bugün yine gideceğim ama artık doğumu başlatmasını istiyorum tekrar eve gelmek istemiyorum, siz ne durumdasınız sizin de bebişler inatçı mı doktor ne zaman alalım artık bebişi dedi