Merhaba kizlar son adet tarihim 14 Nisan doktora gittim ve 18 Nisan’da klomene basladim. 30 Nisan’da kontrole çağırdığında 2 tane yumurtam oluşmuştu çatlatma iğnesi felan yapmadı yumurtalarıma 2 buçuk santim demişti. Sorum şu aslında 2 Nisan gece saatlerinde lekelenmem başladı yani pazarı pazartesiye bağlayan gece ilk kahverengiydi daha sonra pembeye döndü ve daha sonrasında sütlü kahve gibi bı ton alarak devam etti bugün 5. Gün ve hala kahverengi olarak devam ediyor adet kanaması gibi deiildi pede bulamıyordu ve sadece peceteye geliyor adetime 1 hafta var böyle bı durum yaşayıp hamile olduğunu ogrenen varmı ilk defa başıma geliyor aklım çok karışık biraz uzun oldu hakkınızı helal edin.❣️