2695ipk Merhabalar ben 7+3 haftalık hamileyim ve 2-3 gündür kabızlık yaşıyorum ve şiddetli ağrım var sizce normalmi sizdede oluyormu acildeki doktor normal deyip yolluyor
34Kubra 2695ipk ben 10 haftayı bitirdim hala kabızlık var yediklerim midemde kalıyor bir sonraki gün yemek yiyesim gelmiyor resmen . Diyetisyenim kefir önerdi ilk başta işe yaradı ama şuan o da işe yaramıyor 🤷🏼♀️
gulin-35 2695ipk 28 haftalıgım hala var malesef kefır elma suyu fayda edıyordu ılk baslarda suanda ılacla cıkabılıyorum anca
Denizzz88 2695ipk normal normal ben 40.haftadayım yeni geçti kabızlığım bide demir hapı icmeye başlayınca oda yapıyor kabız
Havvamu Aynen ayni haftalarda olmuştu ..sanki yediklerim öylece duruyordu midemde sindirim yavasliyormus hormonlara vücudun alismasi için..kuru incir yedim sabahlari ac karna kuru üzüm uzerine su içtim en guzel böyle fayda gördüm..sonraki haftalarda gecti
2695ipk Havvamu Ya inşallah geçer karnımda sancı gibi ağrı var sanki bıçak sapliyorlar .lavaboyaa gitmeye korkuyom yapamayınca aglayasim geliyor
2695ipk gulin-35 bende deniyim bakalım kuru üzüm kefir elma suyunu .inşallah faydası olur .acile de gitmek istemiyorum çok Kalaba ilgilenmiyorlar bide kontrolüm var 17 sinde eğer geçmezse söylerim doktora
Mrvksm 2695ipk hepsini aynı anda deneme bence, vücudun birine alışıp tepki vermez olduğunda diğerine geç. Ben de var sürekli 🤦♀️ her güne 2 bardak suyla başla
gulin-35 2695ipk gıtsende ılac verıp yolluyor duphalac surup verıyor hamılelerın ıcebıldıgı o var sadece
Havvamu Karnin degilde miden agriyor olmasın mide yanması berbat bi agri mesela yudum yudumn süt icince biraz rahatlatıyor eger yanmaysa soğuk süt ama …bide zeytinyagli salata vs ye o da bagirsak çalıştırıyor..
2695ipk Mrvksm tamamdır o zmn teşekkür ederim kefirle baslarim önce .tez vakitte geçer inşallah dayanilcak gibi bı ağrı değil cnku
Denizzz88 2695ipk olabilir tabii bende eskiden beri demir eksikliği var hamilelikten önce de ara ara içerdim demir hapı her defasında kabız yapıyordu