Habe2210 Hanımlar hepinize merhaba. Hamileliğimin 26+5.günündeyim. İki gün önce kahvaltı sonrası mide bulantısı yaşadım ve kustum. Hamilelikte olabilir diye önemsemedim açıkcası. Midemde agrı da vardı bi iki saate geçti. Ertesi gün lavaboya cıktıgımda afedersiniz dışkım kanlı bi şekilde geldi. Bikaç gün gözlemleyip hastaneye gideyim dedim. Bugün ise dışkımın kıvamı da rengi de normal görünüyor. Endişelenmeli miyim bu durumu yaşayan var mı? Bikaç yerde dizanteri listeria bakterisi olabilir tarzı şeyler okudum :(
Pelin__1 Habe2210 bahsettiğiniz şey dizanteri yani kanlı ishal dedikleri ve ciddi tehlikeli doktora neden gitmiyorsunuz ki burada kimse dr değil size nasıl yardımcı olacak
Mavi87 Habe2210 internetten okuduğunuzda, bizim yorumlarımızda sadece varsayım olur. Mutlaka hastaneye gidin anlatın durumu, test yapsınlar. Bebeğinizin haftası baya var. Yazık , Allah korusun ihmale gelmez böyle durumlar..
Habe2210 Pelin__1 doktorum pandemi koşullarında hastaneye çok gelme taraftarı değil zorunda kalmadıkça hastaneye çağırmıyor. Bi iki gün bak duruma göre düzelmezse gel testlerini yapalım dedi. Bikere olunca böyle birşey gitmedim ama gitmeli miyim bilemedim :/