Kızlar dün gece ani sıkıştım ve lavaboya koştum affedersiniz ishal olmuşum ve idrara da sıkışıktım. Birden öyle yoğun bir su boşalması oldu ki çok korktum suyum mu geldi diye çünkü su sesi çok fazlaydı. Herhangi bir leke kanama veya sancım yok, İç çamaşırımı gece boyunca yokladım ıslaklık da yok, bebeğimin hareketlerini de hissediyorum ama yine de içime kurt düştü ya suyuysa diye. Su sadece bir defa mı gelir yoksa gelmeye devam mı eder? Lütfen beni bu konuda aydınlatabilir misiniz ?