Dilanars07 turkiyedeki doktorlari bilmiyorum ama belcikadayim ben, ebeler boyle bir durumda gelin diyolar. Ben sahsen nisan gelse ve sancim olsa bile birazcik evde kalmayi planliyorum. Nezamanki 5 dakikaya bir sancilarim duserse ozaman gitmek istiyorum. Gereksiz mudahaleyi onlemek icin🥰