Zehradmr Hanımlar yakın zamanda burda doğum yapan varmı memnun kaldınız mı hangi doktora gidiyorsunuz pandemide tam kapanma olduğu için dogumlarda direk bu hastaneye sevk yapıyorlarmış bende biraz araştırdım ama pek birşey bulamadım yardımcı olur musunuz
Animes Zehradmr merhaba bem Kırklarelinde hemşirelik okudum 2009-2013 yıllari arasında. Dogumhane dahil bircok servisinde staj yaptım. Eger mümkünse edirne tip fakültesine gitmenizi öneririm. Lüleburgaz da pek iyi değildi 😐 ama aradan kaç yıl geçti şartlar düzeldi mi onu da bilmiyorum