Kbryagci38 Kızlar gece 4 buçukta suyum geldi lavobaya kalkmıştım sonrasında bardaktan boşalır gibi altı .hemen hastaneye geldik eşimle açılma 1 buçuk santim hiç ilerlememiş . Nts ye bağladılar be 5 dakikada bir sancım geliyor . Dua edin benim için .
Kbryagci38 Mavi87 şu anda yatırdılar 2 cm açıklık var sadece . Suyum hala gelmeye devam ediyor kanla karışık . Şimdilik bekliyoruz . Sancı geldikçe açılma olacak dedi . 5 e ulaştığında epidural yapacaklar . Sancı çekiyorum şu anda her on dk ta bir inanılmaz bi sancı
Mavi87 Kbryagci38 bende epidural istiyorum👍🏻 sancı anında eğilip kalksanız rahatlatır belki sizi. Nefes egzersizleriyle karşılayın sancınızı.
Yagmur58 Kbryagci38 benimde nişanım geldi dün suyla karışık bende evde cekiyorum Allah yardımcımız olsun