Miranannesi Belimden kasığıma vuran bir ağrıyla birden uyandım 4 dakika da bir şiddeti artıyor geçiyor sonra tekrar geliyor nefesim kesiliyor 37 haftaligim nedir bu canımı çok yakıyor
Miranannesi Minnosunannesiii sezeryan olacam ben avaz istemiyorum korkuyorum😂😂😂darısı başına ben hissediyorum gelecem diyo delikanli
Minnosunannesiii Miranannesi kız sen öyle diyince Bi ağrı saplandı karnıma 🤣🤣 kızım dedi bana zilli deme 🤣
Miranannesi Minnosunannesiii karnım aşağı düştü birden anlamadım ya tutmasam karnımı tuvalet ihtiyacım var gibi geliyor acemi annelik yaşıyorum resmen çığlık atasım var ağrıdan 😐😟
Miranannesi Minikturtageliyor ben tutuyorum onu ama vuruyor çok can yakıyor elbet çıkacak hesaplasicaz😃
Minikturtageliyor Miranannesi hahahaha hayırlısıyla gelsin cidden doğuruyormusun merak ettim😂😂 su felan geldi mi öyle yazıyorlar hep
Miranannesi Minnosunannesiii istanbuldayım guzel düşüncen için öpüyorum seni arıyorum herkesi kimse açmıyor teli neyse doğurunca haber salarım 😆
Minnosunannesiii Miranannesi 🤣 rica ederim ne demek valla böyle günlerde insan birini arıyor yanında olacak inşaallah açarlar canım çantanı filan da al yanına doğumsa filan inşaallah rabbim yardımcın olur
Minnosunannesiii Minikturtageliyor aslında vakit varmı yokmu bilmiyorum ama doğsun istiyorum bütün haramla aynı olanlar maşaallah çatır çatır doğurdu 🤣 benim ki gelmiyor
Miranannesi Minikturtageliyor sezeryan olacağı için alır diye düşünüyorum çünkü ağrı gelince çok canım yanıyor 2 dk sürüyor 4 dakika arayla geliyor bide karnımı tutmasam sanki afedersin altıma kaciracam😃
Miranannesi Minnosunannesiii şimdi özele gitsem doktorum gelir mi ki üst sokak hastanem ambulans devlete götürüyor orada normal doğum istemiyorum ben
Minikturtageliyor Minnosunannesiii insan artık kucaklamak istiyor çok iyi anlıyorum 27 haftalığız ben bile şimdiden başladım 😂😂