Hira_20hira 2 li tarama yaptırdım düşük riskli çıktı ense kalınlığı falan normal dedi ama kalbinde beyaz bı leke gordu başka bı ayrilitili ultorsona sevk etti yanında bı bulgi daha olursa diye böle bı durum yaşayan varmı lütfen yazin
Minnosunannesiii Hira_20hira ikili taramada kalbinde ki beyaz lekeyi göreni ilk defa görüyorum normalde o hep detaylıda çıkıyor
Semakacan Hira_20hira içini ferah tut öncelikle 2li taramalarda yanılma payı çok yüksek ben o yüzden ilk bebeğimde yaptırmadım bunda da yaptırmayı düşünmüyorum eminim bi sürü kişi der şimdi benimde öyle çıktı ama hiç bi sorun yoktu doğduğunda diye hatta doğuma bile kalmaz başka bi doktorda tekrar yaptır istersen ama ilerleyen zamanlarda belli olur zaten net olarak
Betul7602 Hira_20hira benimde beyaz leke görüldü detaylı ultrason da , ikili ve üçlü taramalarım risksizdi. 22 haftaligim. Fetal eko ya girdim bi sıkıntı yok kalbinde beyaz leke önemsiz dendi. Tek başına birsey ifade etmiyormuş.
Minikturtageliyor Minnosunannesiii benimde normal ultrasonda görüldü kalbindeki parlaklık 18. Haftada
Minikturtageliyor Hira_20hira 20. Haftamda detaylıya girdim oradada gözüktü. Doktorum her muaneye geldiğinde hatırlat bakacağım dedi. 24. Haftada, 2. Kez detaylıya girdim ben bade sebeplerden ötürü orada sorduğumda gittiğini kapandığını söyledi.