Gzde2600 Kızlar 19 haftalık hamileyim doktor bebeğin kafasında kist var dedi sağ tarafında tek . Perinatolojiye yönlendirdi. Ayin 22 sinde detaylı ultrason için gün verildi ama içim içim yiyor başına böyle bir durum gelen var mi
Baharmm16 Gzde2600 öncelikle kendini ferah tut ablama aynısını dediler şükür 24 25 haftasında bişey kalmadı kendini ne kadar ferah tutarsan o kadar iyi internete bak istersen kendiliğinden gidiyor 🙏🏻
Gzde2600 Baharmm16 iste istemsizce kafaya takıyor insan bende çok araştırdım ama yine de geçtiğini görmeden içim rahatmicak heralde tsk ederim